torsdag, maj 11, 2006

Undrar om jag ska testa 100 minuters solning pa TanFastic..? Later ju halsosamt, eller? Dumma manniskor...
Allt bra idag oxa, fick prata svenska ett antal kostsamma minuter igar o det var bra, har borjat tanka pa engelska... med dialekt da.. Tur man inte hor in i mitt huvud, hahaha.. Maste ladda min telefon pa nat satt, har har de helt andra uttag!! Stupid! Och sa maste jag gora skolarbeten nagon dag, far val bli imorgon, jag har ju inte direkt nagra andra planer..
Bra dag pa iva, hade andra klader pa mig sa stadtanten tyckte det var mycket battre. Jag sag ut som en gengangare i de andra.. schysst... jag vet att jag ar blek men hello?
Om nagon laser det jag skriver sa skriv garna en liten kommentar ibland, kanns som att jag skriver for mig sjalv o annadora.. Men det racker ju, puss pa dig gumman!! :)
Nu ska jag inhandla massa nyttiga saker! (...)
pussss

1 kommentar:

Mattias sa...

Hej!
Fortsätt du att skriva, det är roligt att läsa. Mattias