tisdag, maj 16, 2006

Hihi, ok, jag erkanner, tanken med svimning vid ratt tillfalle har faktiskt slagit mej!! Haha, jag ar sa dalig, men erkann bra satt?!
Sluta oroa er nu, jag ater!! Idag bakad potatis med tonfisk (jag har verkligen jattesvart att inte valja bakad potatis, det ar ju hur gott som helst!!)

Sri Lanka-tjejen (jag har inte en aning om vad hon hette) bor i stan tror jag, lite synd hon ar jattegullig. Ska visa mig runt Sri Lanka om jag aker dit sager hon! :)

Det luktar illa nar det regnar har! Jattekonstig lukt! Som jag horde nagonstans sa ar det tur att nasan ar ett adapterande organ! Det varsta ar att det satter sig pa lapparna, jatteackligt!!

Som jag skrev sa ar alla sa himla trevliga hela tiden, men nu har det anda gatt over gransen!! Pa bussarna har, dom som inte ar i tjanst, star det: Sorry but I'm not in service... Hello??

Forsta spindeln idag. Han gick en hemsk dod till motes (tja, kryper man pa golvet sa far man val rakna med att bli ihjalstampad!)
Forsta bb idag anna!! Attans.. ;)

Alla har idag kollat in min outfit (ni vet den som jag ser ut som ett spoke i). Man kan tro att folk skulle undra lite annat om Sverige, men den forsta fragan ar alltid: ar det sadar ni ar kladda i Sverige? Dom ar sa odiskreta oxa, verkligen kollar uppifran och ner! Man kan val titta i smyg sa kanner sig inte personen i fraga som en alien..
Haha, jatterolig handelse igar foresten, en kirurg, valdigt hogt uppsatt antar jag, kom och skulle titta pa en patient. Fullt pakladd med kostym och allt. Han kunde verkligen inte forsta varfor han skulle ha forklade o handskar pa sig! Hahaha, det var sa roligt, for han sag ju tre ganger sa tontig ut bara for det, kostym med vitt forklade! Skitsur blev han!
En skoterska har pratar precis som Raymond i Everybody loves Raymond, haha!

Hoppas det marks att jag forsoker korta ned det lite! Blir sa mycket annars.
Haller pa och tvatta nu, ar lite nervos for att de ska stanga in mina klader. Eller att dom ska krympa, man kunde inte stalla in grader, bara om det var kulort eller inte..
Nu maste jag kolla in en valdigt intressant sida jag har blivit tipsad om, och se vad det var for tavling.. Sakert att man inte kunde vinna en helarsforbrukning av Riesen...?



1 kommentar:

Jessica sa...

Naja, jag kan ju tala om att nar jag jobbar som vanligt gor jag kanske halften sa mycket som dig, du vet typ; vaknar (knappt), tar hand om patienter, kommer hem, tittar pa tv, somnar i soffan, vaknar, borstar tanderna, lagger mig i sangen..
Du kommer ha en san underbar semester, jag ar sa avundsjuk!! Vill oxa ha lite varme!