måndag, maj 22, 2006

Vi ar ju grymma pa hockey!! Sa trakigt att jag missade det! :( Men jag foljde det har via Aftonbladet, sa jag far val vara nojd.
Om ni tycker att jag har klagat pa vadret hittills... Nu ar det sa hemskt att jag aldrig tanker aka till England igen!! Det sporegnar och det blaser typ orkan!! Fruktansvart, iskallt ju!! Och dom forsoker overtyga mej om att det inte brukar vara sant har vader i maj.. yeah.. right! Vaknade av att det regnade i morse..

Igar spisade jag pa en delikat cheeseburger! Med tillhorande Diet Coke da naturligtvis. (hoppas verkligen att det nu da bara ar 2 kalorier i en san, annars ligger jag risigt till... beroendeframkallande liksom...) Egentligen vet jag att det ar ointressant att lasa om vad jag ater, men det skiter jag i! :)

Har varit pa en miniutbildning idag i critical care. Kande igen det mesta men det ar alltid bra att repetera!! ABCDE - ratt ordning!
(det sitter verkligen en kille och tittar pa mej hela tiden, det ar jatteirriterande!!!!)
Annars har det inte hant nat kul idag.. Har kopt en ny bok.. Fast klockan ar ju bara fem an, sa mycket kan fortfarande handa! (hahaha..)
Ciao!

Inga kommentarer: