söndag, maj 14, 2006

Varfor jag inte gillar min sang:
1. Den ar smal
2. Den ar hard
3. Dom har lagt plast runt madrassen vilket gor den prasslig o mej varm!! (forhoppningsvis haller det kvalstrena borta)

Ah vad alla var fina igar!! Eller ok, jag var ganska elak i min bedomning av balkostymer (man far doma andra nar man inte sjalv ar med), men de flesta sag helt ok ut. Alla killar hade svart kostym. En del vit (valdigt Miami Vice). De flesta tjejer hade svart klanning, valdigt trakigt. En del hade rod, jattesnyggt, men da far man ju ha ratt skor till, och absolut inte en cerise sjal... Sag en tjej som hade den perfekta klanningen!
Alla kinesiskor var jattesota, jattekorta med skyhoga klackar och prinsessdiadem i haret! Kvallens hojdpunkt: Killen i Batmanoutfit!
Bandet som spelade, vilket jag horde valdigt val, var Fun lovin criminals! Sa nu har jag hort dom oxa!

Vaknade skrackslagen halv tva inatt av en small. Antagligen en raket, men i min drom var det gasspisen som exploderade.. har inte riktigt lagt det dar bakom mej an...

Varit pa langpromenad i morse, inget ar ju oppet en sondag, men efter alla Riesen igar (skams lite) var jag tvungen att fa lite luft. Hittade ett cafe o drack lite te, ska dricka te ikvall oxa. Man gor det har. :)

2 kommentarer:

Mattias sa...

Hej!
Köper du Riesen där eller hade du med dig ett helt lass med Riesen härifrån.
Mattias

Anna Dora sa...

Det var värst vad du är kulturell? Dricker te som dom infödda;-)
Plast i sängen låter hur trevligt som helst.

Kram
Anna Dóra