måndag, maj 15, 2006

Haha!! Ni ar ju underbara!! Jag far val svara pa fragorna om Riesen forst: Ja, jag hade med mig ett stort lass hemifran (400 g...), tyvarr saljer dom Riesen aven har, sa jag kommer fortsatta ata for mycket. Riesen ar en otroligt god chokladbit, mork choklad som bara ar sa god!!! Jag kan ata hur manga som helst, borjar se lite Riesenaktig ut nu faktiskt...Ga genast och kop detta Rebecca!! (tyvarr har den ingen varningstriangel, men jag lovar, man blir beroende!)
Och jag ater annat oxa! Idag tex har jag atit bakad potatis och en Subway-baguette! Blixtegott! Vilket osokt far mig att tanka pa gardagen:

Igar skulle jag folja med David o hans sambo och dricka te. Tydligen sa gor man inte det, man bara sager sa, for vi gick forst till en pub och drack ol (jag vet att det var sondag men jag har ju sagt att dom super mycket har o det var verkligen fullt oxa!), sen till restaurang Fudge. (visst later det lovande!!) Naturligtvis jattedyrt... Men jag var bara halvsnal och tog inte det billigaste, sa himla gott, hade nog inte atit riktig mat pa en vecka!! Sen skulle ju naturligtvis Judy ha efterratt, sa da var ju jag oxa tvungen att ta det (det var hon som tyckte jag skulle unna mig det!) Var sa matt att jag knappt kunde sitta rakt. Och sa blev jag bjuden pa hela kalaset! Jag forsokte overtyga dom om att jag ville dela, men dom slangde fram argumentet "fattig student", sa da sa.
Pa torsdag ska vi dricka te igen (sager dom samtidigt som dom borjar planera grekisk mat...) och jag ska fa se melodifestivalen! Folk tittar tydligen inte pa det har, har hort bittra kommentarer att dom aldrig far nagra poang anda.. hahaha!

Idag har jag vart pa iva igen, jattekul dag faktiskt!! Gick med pa lakarnas rond, och det ar verkligen som det ar pa tv, en elak overlakare bombaderar at-lakarna med fragor. Och det basta av allt ar att dom inte kan svaren!! hahaha! Nej det besta av allt ar jag slipper fragor. Han fragade hur lange jag vart dar. En vecka... Jaha, da ska jag inte fraga dej! Vilket genast gor mej nervos infor nasta vecka, jag vet ju inte var hans grans for fragestart borjar!
Eller, na, haha det basta av allt var att jag kunde en fraga ingen annan kunde!! Inte for att jag sa nat, jag har ingen sadar stark onskan om att bli bortgjord infor sju lakare, men jag stod dar for mej sjalv och tankte "ar det inte nagot med hemoblobinets dissociationskurva.." Och det var det! Och ingen kunde det! HA! Jag ar inte helt tappad bakom vagnen!
Traffade en ursot tjej som laser till lakare, kommer fran Sri Lanka, pluggade i Ryssland och nu da England. Jattegullig. Varldens storsta ogon typ. Hon var inne pa samma linje som jag, manniskorna i detta landet ar hur gulliga som helst mot alla, ni vet, darling, sweetheart osv, men snackar skit sen nar man gatt. Det lyser sa igenom!!

Har ju hort att Hull ar den fetaste staden i England.. Tja, har man 15 olika snacksorter i matsalen sa... JAG VET!!! 15!!! Jag raknade! Och typ alla roker. Och dricker ol. Tur att jag ar nyttig i alla fall! :)
Fortsatt regn. Men det hade man ju vantat sig, det ar ju England vi snackar om!

Inga kommentarer: