lördag, maj 20, 2006

Yes! Glada fanfarer och pompoms: jag ska fa se Carola ikvall!! Egentligen tankte jag att det var bra att jag inte tittade, senast jag missade Melodifestivalsfinalen var nar froken Perelli tog hem hela skiten, men nar jag nu blivit bjuden till David att fa titta sa.. Maste ju fa se Finland! Har hort laten och jag tycker den ar asbra, duktigt melodios ju! San musik gillar jag! Sen ar jag nervos for att Carolas rost inte kommer att halla.. hoppashoppas!
Han sa att jag skulle bli bjuden pa nagonting, fattade inte vad det var.. Men han fragade om jag var vegetarian, sa jag antar att det ar kott. BRA! Har inte atit kott pa flera ar kanns det som (harmed onskas grillat till nasta helg..)


Sitter med skolarbetet nu, weyy, kors i taket!! Det ar sa trakigt, bara samma babbel som alltid. Men jag hoppas jag hinner bli fardig idag, hade tankt ga pa museum imorgon! Gratis intrade ju! :)

Vad galler BigBrother-finalen sa hejar jag pa SnyggDanne! Han verkar faktiskt mest vettig av dom, och sa ar han snygg oxa, sa jag det? hahaha.. Men det blir nog min namne som vinner, klart, med det snygga namnet sa!
Vad ar det mer som hander i Sverige.. (jag har full koll, oroa er inte, surfar pa Aftonbladet varje dag..) Haha, den dar Danielsson har tagit time-out!! hihi, vilken tont, ar det nagon som tror honom? Han lar inte synas nagon gang mer nansin. Ever.

Undrar om staderskan kommer idag, undrar om hon stadar rummen.. Ar i desperat behov av en dammsugare..
Kostar 50 spann nar man ska tvatta och torktumla, det tycker jag ar dyrt.

2 kommentarer:

Anna Dora sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anna Dora sa...

Go Finland. Jag tycker ju om denna typen av musik.
Hoppas att du har hunnit med ditt skolarbete nu så att du kan bara njuta utav resten av veckan

kram